§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy www.borner.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu .
  2. Sprzedającym oraz obsługującym sklep jest: MARAND Andrzej Pałczyński z siedzibą w Konstancin-Jeziorna ul. Paderewskiego 48, NIP:113-116-82-61, REGON: 141868947
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
  4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
  5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.

§2 Zamówienia

  1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
    a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
    b) emailem na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
    c) telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.
  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
  3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
  4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający.

§3 Płatności

  1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Dostawa.
  2. Ceny przesyłek określone są w cenniku, który możesz znaleźć tutaj.
  3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar przy odbiorze lub w formie przelewu.

§4 Wysyłka towaru

  1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. InPost, Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej) w ciągu 2 dni roboczych.
  2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
  3. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.

§5 Reklamacje

Dotyczy Konsumentów: jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. Na zasadach tam określonych Konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową, bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy. Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego towaru określiliśmy dłuższy termin przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin.
W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Reklamacje można składać:

  1. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@borner.pl
  2. na piśmie na adres: MARAND Andrzej Pałczyński, ul. Paderewskiego 48, 05-520 Konstancin-Jeziorna
  3. kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem telefonu: 602 448 029
  •  

§6 Zwroty

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klient dokonujący zakupu na odległość, ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.
  2. Odstąpienie od umowy Klient może zgłosić: poprzez zakładkę kontakt dostępną na stronie, bezpośrednio drogą mailową pod adresem info@borner.pl , telefonicznie, dzwoniąc pod podane numery: +48 602 448 029
  3. Zwracany towar należy odesłać pod adres sklepu tj. MARAND Andrzej Pałczyński, 05-520 Konstancin-Jeziorna ul. Paderewskiego 48
  4. Zwrot dokonanych płatności zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania informacji na temat zwrotu.
  5. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz powinien posiadać wszystkie elementy. Bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
  6. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Klient.
  7. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie takiego zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej wezwania, Klient nie przekaże Sklepowi wymaganych danych lub gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie zwrotu. Sklep wolny jest od odpowiedzialności, także gdy zwrotu nie dokonano lub dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. Zwrot należności dokonany zostanie w takim przypadku, niezwłocznie po uzyskaniu ww. danych od Klienta